Rok 2021 bol pre kryptomeny vzrušujúcim rokom. Do kryptosveta vstúpil celý rad nováčikov – mnoho investorov, veľkých investičných gigantov, ale aj niekoľko známych značiek. Športový gigant Nike debutoval v kryptomenách odhalením akvizície RTFKT – „výrobcu“ virtuálnych tenisiek a zberateľských predmetov NFT. Ďalší známy športový gigant Adidas oznámil, že vstupuje do Metaverse v spolupráci s radom významných NFT projektov, vrátane Bored Ape Yacht Club, Gmoney a Punks Comic. Prominentná kozmetická značka Clinique spustila zákaznícky vernostný program založený na NFT. Spoločnosť Coca-Cola vydala charitatívne umelecké NFT, aby získala peniaze pre Special Olympics International a spoločnosť Asics vydala svoju prvú kolekciu NFT s názvom „Sunrise Red“. Športových tímov, ktoré v roku 2021 vstúpili do kryptosveta, je taktiež mnoho. Jedným z nich je Dallas Mavericks, ktorý umožnil fanúšikom kupovať vstupenky a ďalšie produkty pomocou Dogecoinu. Okrem prijatia Dogecinu, mnoho slávnych tímov začalo vydávať aj svoje NFT.
Zdroj: CD